Kérdés: "Kosárba tettem a termékeket, de a kosárra kattintva nem történik semmi, így nem tudom elküldeni a megrendelést!"


A probléma megoldása:

Jó eséllyel egyéni problémáról van szó, melynek okát konkrétan még nem sikerült kideríteni. Ez nyilván azért van, mert látni kellene az adott számítógépet, illetve eszközt, ahol ez az eset fennáll, ismerni kellene a pontos körülményeket. Erre azonban a legtöbb esetben sajnos nincs mód. Ez amúgy egy nagyon ritka hiba, néha a Chrome böngészővel kapcsolatban szokott előfordulni. Természetesen mi is ellenőrizzük állandóan a webáruház funkcióinak működését a lehető legtöbb böngészőben és eszközön, de előfordulhat hogy néha egy-egy nem várt egyedi hiba előfordulhat.

Ha a kosár nem tartalma nem nyitható meg, az természetesen nagyon kellemetlen, de talán egy nagyon egyszerű dolog segíthet! Mégpedig az, hogy kattints erre a linkre itt:

https://habsziget.hu/osszesites

Ez a link ugyanarra az oldalra mutat, mintha a kosárra kattintottál volna, vagy a kosárban szereplő piros színű "Megrendelés" gombbra. Ez minden bizonnyal működni fog és el tudod küldeni a megrendelést. Ha mégsem, akkor másold ezt a linket a böngésződ címsorába, vagy küldj egy üzenetet, a kapcsolatfelvételi űrlap segítségével a

https://habsziget.hu/ugyfelszolgalat

oldalon és keresünk megoldást a megrendelés sikerességének érdekében.

Köszönjük!
Frissítve: 2017. Október 31.