Kérdés: "Hogy tudom megoldani, hogy eltérő legyen a szállítási és a számlázási cím egy megrendelés esetében?"
Nagyon könnyen! A legegyszerűbb lépések a következők:
Add meg a számlázási és szállítási cím adatokat külön-külön a vásárlói fiókodban a "CÍMEIM" menüpontban, melyet itt találsz:
https://habsziget.hu/fiokom
Válaszd az "Új cím hozzáadása" lehetőséget és mentsd el egyesével a szükséges cím adatokat. Mivel minden címhez rendelhetsz egy nevet ("Adj egy nevet ennek a címnek, amivel később könnyen tudsz rá hivatkozni!" mezőben), a könnyebb azonosíthatóság miatt célszerű beszédes nevet adni egy-egy címnek, pl: Lakásom, Munkahelyem, Bolt, stb.
Ha ez megvan, akkor a szükséges, pontos címek kiválasztása a megrendelés során már nagyon egyszerű folyamat, az alábbiak szerint:
A megrendelés harmadik lépésénél a címek kiválasztásánál az alapértelmezett beállítás az, hogy a szállítási és számlázási cím azonos. Amennyiben már több címet is regisztráltál, a legördülő menü segítségével könnyedén ki tudod választani, melyik cím legyen ez.
Az itt látható képen a nyíllal jelzett helyen, van egy pipa, mely ezt az alapértelmezést jelenti. Ha eltérő szállítási és számlázási címre lenne szükséged, akkor ebből a jelölőnégyzetből távolítsd el a pipát, és ezzel láthatóvá válik egy új legördülő menü, úgy, ahogy ezen a képen is látszik:
A bal oldali legördülő menü (mobilkészüléken a felső) a szállítási, a jobb oldali (mobilkészüléken az alsó) a számlázási címet jelenti, ahogy a leírás szerint a legördülő menük alatt meg is jelenik.
Válaszd ki a szükséges címeket a legördülő menük segítségével és így már mindkét cím adat a megfelelő lesz a megrendelés során.
Tipp: Ha ennél a lépésnél olyan címre lenne szükséged mely még nem volt korábban elmentve, erre is lehgetőséged van a "Ha új címet rögzítenél, kattints ide!" gombra kattintva. Amennyiben már meglévő címen szeretnél módosítani, akkor pedig a "Szerkesztenéd ezt a címet?" feliratú gomb lesz segítségedre.